flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Перше півріччя 2013 року

Додаток № 1

(до рішення ради суддів загальних судів

від «25» червня 2013 року № 53)

 

Показники діяльності Сарненського районного суду Рівненської області:

за 2013 рік

 

перше півріччя

друге півріччя

1.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік.

601

292

44

76

2.

Кількість справ і матеріалів, що надійшли.

2715

2851

3.

Кількість розглянутих справ і матеріалів.

2734

2892

 

4.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік.

582

195

81

17

5.

Кількість скасованих судових рішень

53

22

6.

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч. визнаних обґрунтованими.

2

4

2

3

7.

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

Проведеним 15.08.2012 опитуванням 35 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012 встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (94,3% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (97,1% опитаних), ефективність роботи суду (85,7% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 91,4% опитаних) і працівників апарату (94,3% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (74,2% опитаних).

Проведеним 15.08.2012 опитуванням 35 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012 встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (94,3% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (97,1% опитаних), ефективність роботи суду (85,7% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 91,4% опитаних) і працівників апарату (94,3% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (74,2% опитаних).