Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток № 1
(до рішення ради суддів загальних судів
від «25» червня 2013 року № 53)
Показники діяльності Сарненського районного суду Рівненської області:
за 2013 рік
№ |
перше півріччя |
друге півріччя |
|
1. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік. |
601 |
292 |
44 |
76 |
||
2. |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли. |
2715 |
2851 |
3. |
Кількість розглянутих справ і матеріалів. |
2734 |
2892 |
4. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік. |
582 |
195 |
81 |
17 |
||
5. |
Кількість скасованих судових рішень |
53 |
22 |
6. |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч. визнаних обґрунтованими. |
2 |
4 |
2 |
3 |
||
7. |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) |
Проведеним 15.08.2012 опитуванням 35 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012 встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (94,3% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (97,1% опитаних), ефективність роботи суду (85,7% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 91,4% опитаних) і працівників апарату (94,3% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (74,2% опитаних). |
Проведеним 15.08.2012 опитуванням 35 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012 встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (94,3% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (97,1% опитаних), ефективність роботи суду (85,7% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 91,4% опитаних) і працівників апарату (94,3% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (74,2% опитаних). |